Možnosti získávání bodů

Bodové konto a výpočet bodů

Každý předplatitel deníků VLP má pro účely věrnostního programu vedeno bodové konto. Body, které může předplatitel čerpat, mu budou přičítány od data registrace do věrnostního programu. Bodové konto je vázáno na platby za předplatné. S každou platbou za předplatné, která je připsána v době splatnosti předpisu, se připisuje na bodové konto příslušný počet bodů.

Počet připsaných bodů se vypočítá následovně:

pokud je titul celotýdenní předplatné, připočítá se 12 bodů za každý zaplacený měsíc
pokud je titul všední den předplatné, připočítá se 10 bodů za každý zaplacený měsíc
pokud je titul jednodenní předplatné, připočítají se 2 body za každý zaplacený měsíc
Bodové zisky ukazuje přehledně následující tabulka:

Typ předplatného Počet dnů v týdnu Počet bodů
Celotýdenní odběr (pondělí - sobota) 6 dnů 12 bodů
Všední odběr (pondělí - pátek) 5 dnů 10 bodů
Odběr 4 dnů v týdnu (např. Po, Út, St, Čt) 4 dny 8 bodů
Třídenní odběr (např. Po, St, Pá) 3 dny 6 bodů
Předplatitelé, kteří nesplňují podmínky členství, se do klubu nedostanou a nemohou své body využívat. Pokud tedy předplatitel odebírá dva a méně samostatných dnů, nemůže se stát členem věrnostního programu. Předplatitelům, kteří splňují podmínky členství se body připsané před datem registrace automaticky odečítají.

Omezení platnosti bodů

Bodové konto je omezeno a to dobou platnosti bodů. Doba platnosti bodů činí 18 měsíců od data připsání bodů na bodové konto předplatitele. Body nevyčerpané (nebo částečně vyčerpané) po uplynutí lhůty propadají.

Odklad připsání bodů při objednávce uvítacího dárku

Pokud si plátce objedná nové předplatné a v rámci objednávky si zvolí uvítací dárek, ztrácí nárok na přípis bodů po dobu trvání závazku, který se vztahuje k této objednávce a předanému uvítacímu dárku. Další platby se již započítávají bez omezení.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2015 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky