Zákaznický servis

  • Nejčastější otázky

  • Zavolejte nám 272 015 015
    272 015 020

  • Napište nám denik@mojepredplatne.cz
    casopisy@mojepredplatne.cz

  • Reklamace deník:
    reklamace@denik.cz

    Reklamace časopisy:
    reklamace@mojepredplatne.cz

Nenašli jste co, jste hledali? Prosím, vyplňte své kontaktní údaje a my se Vám ozveme.

Korespondenční adresa:

VLTAVA LABE MEDIA a.s.
U Stavoservisu 646/1a
108 00 Praha 10 – Malešice


Deník

  • Kdy obdržím první vydání Deníku?

    Doručování Deníku bude zahájeno obvykle do 5 pracovních dnů po úhradě, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější.

  • Můžu si zvolit jiný regionální Deník, než je moje adresa?

    Je nám velice líto, ale regionální Deník je dodáván dle uvedené adresy a není možné zvolit při objednávce jiný region. Můžeme vám však změnit dodávání na jinou adresu po dobu vaší dovolené nebo dlouhodobého pobytu mimo domov. Tato změna je možná nejdéle po dobu 6 měsíců.

  • Mohu změnit adresu dodávání po dobu mé dovolené?

    Ano, můžeme vám změnit dodávání na jinou adresu po dobu vaší dovolené nebo dlouhodobého pobytu mimo domov. Tato změna je možná nejdéle po dobu 6 měsíců.

  • Co mám dělat, když Deník nedorazil včas?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na pozdní doručení Deníku. Vzniklou situaci budeme ihned řešit s distributorem novin, který pro nás doručování zajišťuje. Potřebujeme od vás k tomu doplňující informace o místě dodání – např. je nutno zvonit na správce, noviny nechejte na recepci, je třeba odevzdat klíče od domu apod.

  • Co mám dělat, když Deník vůbec nedorazil?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na pozdní doručení Deníku. Vzniklou situaci budeme ihned řešit s distributorem novin, který pro nás doručování zajišťuje. Potřebujeme od vás k tomu doplňující informace o místě dodání – např. je nutno zvonit na správce, noviny nechejte na recepci, je třeba odevzdat klíče od domu apod.

  • Kdy obdržím náhradní vydání Deníku?

    Pokud nám zašlete reklamaci do 8:00, tak náhradní vydání dorazí ještě tentýž den, pokud později, tak následující den.

  • Kdy vychází příloha v mém regionu?

    Vyplňte adresu v objednávkovém formuláři a zobrazí se vám regionální Deník, který je dodáván pro tuto oblast. Pokud zvolíte předplatné na celý týden od pondělí do soboty, tak se vám také zobrazí, jaké přílohy obdržíte v rámci předplatného.

  • Jaké přílohy v Deníku vycházejí?

    Vyplňte adresu v objednávkovém formuláři a zobrazí se vám regionální Deník, který je dodáván pro tuto oblast. Pokud zvolíte předplatné na celý týden od pondělí do soboty, tak se vám také zobrazí, jaké přílohy obdržíte v rámci předplatného. Můžete se těšit na přílohy: Sportovní příloha v pondělí, Týdeník v různých dnech obvykle v úterý nebo ve středu dle regionu, ve čtvrtek je vložena každý týden na jiná příloha – Hobby, Žena, Bydlení a Zdraví, TV Magazín v pátek a Víkend v sobotu.

  • Co mám dělat, když v Deníku chybí příloha?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na nedoručení Deníku, e-mailem na denik@mojepredplatne.cz nebo telefonicky na 272 015 015. Vzniklou situaci budeme ihned řešit a přílohu se budeme snažit dodat v nejbližším možném termínu.

  • Můžete dodávat Deník do P.O. Boxu?

    Je nám líto, ale z technických důvodů nelze Deník doručovat na P. O. BOX. Doručování mimo území České republiky je nutno sjednat individuálně.

  • Mohu změnit adresu pro doručování?

    Adresu pro doručování lze měnit trvale po přestěhování nebo jen na určité období např. když jste na dovolené nebo dlouhodobě mimo domov (chata, chalupa). Pro změnu adresu, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení prostřednictvím formuláře, e-mailem na denik@mojepredplatne.cz nebo telefonicky na 272 015 015

  • Kolik mám věrnostních bodů?

    Pokud již máte uhrazenou objednávku, tak se vám věrnostní body ukážou v účtu na webu. Pro zjištění stavu věrnostních bodů se prosím přihlaste do svého účtu na webu mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte na mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu Mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte ZDE.

  • Jak si vybrat dárek za věrnostní body?

    Věrnostní body, které jsou připsány na vašem účtu, je možné použít pro nákup v e-shopu. Vyberte si dárek, který odpovídá počtu bodů, a objednejte si jej. Dárek vám doručíme do 14 dnů od objednání na vaši adresu. V případě předplatného vám zašleme nejbližší vydání pokud není v objednávce uvedeno jinak.

  • Jak získám přístup na články pro předplatitele PREMIUM KLUB na webu Denik.cz?

    Je potřeba se registrovat na webu Denik.cz do sekce Deník Klub. Potřebujeme od vás ale několik informací (e-mail, jméno a příjmení, doručovací adresu) o vašem předplatné. Jděte prosím na stránku klub deník, kde postupujte dle instrukcí.

  • Co znamená členství v Deník Klubu?

    Jako člen Klubu získáte přístup do nových rubrik, které nejsou běžným uživatelům přístupné. K ranní kávě vám připravíme shrnutí toho nejdůležitějšího, aby vám neunikly hlavní události z vašeho okolí i celé republiky. Pro pohodlnější čtení uvidíte na Denik.cz Denik.cz výrazně méně reklam a získáte možnost podílet se na našem obsahu. Navíc jako předplatitel tištěného Deníku máte tuto službu zcela zdarma.

  • Když jsem předplatitel ePaperu Deníku, mohu dostat členství v Deník Klubu?

    Ano můžete, postupujte stejně jako předplatitel tištěného Deníku. Je potřeba se registrovat na webu Denik.cz do sekce Deník Klub. Potřebujeme od vás ale několik informací (e-mail, jméno a příjmení, doručovací adresu) o vašem předplatné. Jděte prosím na stránku klub deník, kde postupujte dle instrukcí.

  • Proč se musím pro aktivaci členství přihlašovat?

    Musíme vědět, že jste to vy, a jinak než přihlášením vás rozpoznat nedokážeme.

  • Jak se mám přihlásit do Deník Klubu?

    Přihlásíte se na stránkách Deník klubu vpravo nahoře “Přihlásit”

Časopis

  • Kdy obdržím první vydání týdeníku?

    Doručování týdeníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle do 10 pracovních dnů od doručení platby
    z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější. V případě měsíčníku nebo dvouměsíčníku může být termín delší z důvodu delší časové prodlevy mezi jednotlivým vydáním.

  • Kdy obdržím první vydání čtrnáctideníku?

    Doručování čtrnáctideníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle do 20 pracovních dnů od doručení platby z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější.

  • Kdy obdržím první vydání měsíčníku?

    Doručování měsíčníku bude zahájeno obvykle od nejbližšího možného termínu, obvykle následující měsíc po doručení platby
    z objednávky vydavateli, není-li v objednávce uvedeno datum pozdější.

  • Co mám dělat, když časopis nedorazil?

    Využijte kontaktní formulář a zašlete nám reklamaci na nedoručení časopisu co nejdříve. Vzniklou situaci budeme ihned řešit a zašleme vám náhradní vydání v nejbližším možném termínu.
    V případě, že časopis obsahoval televizní program, který není platný, nabídneme vám jinou kompenzaci. Prosím, kontaktujte naše zákaznické oddělení ZDE.

  • Mohu změnit adresu pro doručování?

    Adresu pro doručování lze měnit trvale po přestěhování nebo jen na určité období např. když jste na dovolené nebo dlouhodobě mimo domov (chata, chalupa). Pro změnu adresy, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení ZDE.

  • Mohu získat věrnostní body za předplatné časopisu?

    Věrností program je určen pro předplatitele Deníku. V případě, že jste předplatitelem kromě časopisů také Deníku, tak se věrnostní body ukážou v účtu na webu. Pro zjištění stavu věrnostních bodů se prosím přihlaste do svého účtu na mojepredplatne.cz a zjistěte počet bodů, které máte k dispozici. V případě, že nemáte registraci na webu mojepredplatne.cz, tak se prosím registrujte ZDE.

  • Jak si vybrat dárek za věrnostní body?

    Věrnostní body, které jsou připsány na vašem účtu, je možné použít pro nákup v e-shopu nebo úhradu předplatného (bez dárku). Vyberte si dárek, který odpovídá počtu bodů a objednejte si jej. Dárek Vám doručíme do 14 dnů od objednání na Vaší adresu. V případě předplatného vám zašleme nejbližší vydání, pokud není v objednávce uvedeno jinak.

Elektronické předplatné e-knihovna

  • Jak lze získat elektronické předplatné?

    Registrujte se na webu Mojepredplatne.cz a při nákupu konkrétního titulu zvolte záložku "Elektronické předplatné". Po zakoupení elektronického předplatného jej můžete číst v mobilu, na počítači a tabletu nebo stáhnout v PDF formátu do svého čtecího zařízení. Přístup je možný ze 4 různých zařízeních.
    Registrujte se na webu Mojepredplatne.cz a výtisky v elektronické podobě naleznete v e-knihovně po přihlášení.

  • Kde najdu své elektronické předplatné e-knihovnu

    Elektronické předplatné se zobrazí v e-knihovně od nejbližšího vybraného vydání po přijetí platby do našeho systému. Obvykle je to do 5-ti pracovních od přijetí platby. V případě měsíčníku může být lhůta delší vzhledem k frekvenci vydání jednotlivých čísel. Po ukončení předplatného Vám zůstává historie všech zakoupených výtisků.
    V případě, že své výtisky v e-knihovně nevidíte, kontaktujte naše Centrum zákaznické péče.

  • Co dělat v případě, že mám zájem o aktuální nebo starší vydání?

    Jednotlivé elektronické výtisky můžete nakupovat ihned po zveřejnění a budou dostupné po přijetí platby do našeho systému.
    Elektronické předplatné na vybraný titul můžete číst v mobilu, na počítači a tabletu nebo stáhnout v PDF formátu do svého čtecího zařízení. Přístup je možný ze 4 různých zařízeních.
    Registrujte se na webu Mojepredplatne.cz a výtisky v elektronické podobě naleznete v e-knihovně po přihlášení. V případě, že své výtisky v e-knihovně nevidíte, kontaktujte naše Centrum zákaznické péče.